Szkolenie
8. edycja
28 lutego 2025 (piątek)
Poznań
Stowarzyszenia Naukowo – Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa, oddział w Poznaniu, Sekcja Terenów Zieleni zaprasza na 8. edycję szkolenia
„ROZPOZNAWANIE TAKSONÓW DRZEW I KRZEWÓW W STANIE BEZLISTNYM" ,
które odbędzie się dniu 28 lutego 2025 r. (piątek)
w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
SITO oddział w Poznaniu posiada statutowe uprawnienia do prowadzenia szkoleń i kursów i nadawania uprawnień branżowych.
KOSZT UCZESTNICTWA:
500,00 zł + 23 % VAT
Organizator zapewnia materiał do ćwiczeń oraz serwis kawowy.
Termin płatności do 21 lutego 2025 r.
Nie wniesienie pełnej opłaty za szkolenie skutkuje wstrzymaniem wydania zaświadczenia o ukończonym szkoleniu.
PŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIE:
Należność prosimy przelać na konto SITO:
PKO BP I O/Poznań
35 1020 4027 0000 1202 0031 1654
z dopiskiem: udział w szkoleniu „Rozpoznawanie taksonów drzew i krzewów w stanie bezlistnym”.
Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddział w Poznaniu wystawi faktury za wpłaconą należność.
MIEJSCE SZKOLENIA:
Ogród Botaniczny Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 165
60-594 Poznań
TERMIN SZKOLENIA:
28 lutego 2025 r. (piątek)
Organizator:
Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddział Poznań
Sekcja Terenów Zieleni.
Szczegółowe informacje w biurze SITO:
telefon: 61 853 67 16, 606 769 771
sito@sito.poznan.pl
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń.
Organizator ma prawo odwołać szkolenie z przyczyn niezależnych lub w przypadku małej liczby zgłoszeń.
Organizator ma prawo przełożyć lub odwołać szkolenie ze względu na sytuację epidemiologiczną
spowodowaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i wzrostem zachorowań,
W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora Strona Zamawiająca otrzyma pełny zwrot
wpłaconej na konto Organizatora zapłaty.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy!